جملات قصار حکیم ارد بزرگ - کنت بلانچارد و کتاب برخورد تمدنها ساموئل هانتینگتون
جملات قصار حکیم ارد بزرگ - کنت بلانچارد و کتاب برخورد تمدنها ساموئل هانتینگتون

جملات قصار حکیم ارد بزرگ - کنت بلانچارد و کتاب برخورد تمدنها ساموئل هانتینگتون

حکیم ارد بزرگ - کنت بلانچارد و ساموئل هانتینگتون

حکیم ارد بزرگ : عشق ، تنها با از خودگذشتگی ارزش می یابد .

عشق ، تنها با از خودگذشتگی ارزش می یابد . حکیم ارد بزرگ
بازده رنج و سختی خردمندان ، اندرزهای شیرین و پندآموز است .  حکیم ارد بزرگ
روان خود را با شنیدن و خواندن رویدادهای نادرست و حوادث هولناک ، به بند نکشیم . حکیم ارد بزرگ
پشیمانی که ما را به راه راست نکشاند ، هیچ ارزشی ندارد .  حکیم ارد بزرگ
جایگاه نقد شما بر کار دیگران ، می تواند آغازگاه نخستین گامتان ، برای سازندگی و آفرینش باشد .  حکیم ارد بزرگ

خردمند و حکیم در درون کتاب شاهنامه ، همان سیمرغ داناست . حکیم ارد بزرگ

____________________


از عربستان تضمین می‌خواهیم    
۱۳۹۴\۰۸\۰۹ - ۴:۳۶ PM

معاون حقوقی رئیس جمهور با اعلام اینکه مستندات حادثه منا جمع آوری شده است، گفت: دولت عربستان باید تضمین دهد در سال آینده اتفاق حادثه منا دوباره رخ ندهد.
به گزارش خبرنگار صدا و سیما، خانم الهام امین زاده  درباره حادثه منا گفت: پزشکی قانونی هم مستنداتی ارائه کرده است.
وی  ادامه داد: کیفیت و زمان فوت قربانیان حادثه منا از موارد اصلی است که بررسی می شود که آیا به موقع رسیدگی شده است یا خیر.
امین زاده افزود : متاسفانه بحث کمیته حقیقت یاب اگر دولت عربستان همکاری نکند، امکان پذیر نیست زیرا به دسترسی به اسناد نیاز داریم.
وی ادامه داد: اگر دولت عربستان به درک بالا برسد و به حقوق قربانیان احترام بگذارد؛ خسارت مادی و معنوی را باید پرداخت کند و دیه قربانیان هم باید پرداخت شود.
امین زاده تصریح کرد: دولت عربستان باید مسئولیت را بپذیرد و عذرخواهی کند و تضمین رسمی دهد در آینده این اتفاق تکرار نشود که هنوز به این تفاهم نرسیده ایم.
-----------------
مک دونالد و کی اف سی در ایران شعبه ندارند    
۱۳۹۴\۰۸\۰۹ - ۴:۳۴ PM
رئیس اتاق اصناف ایران درباره شایعه حضور رستوران های مک دونالد  و کی اف سی در کشور گفت: متاسفانه این شایعات در فضای مجازی پراکنده شده است و واقعیت ندارد.
علی فاضلی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما افزود : هر شرکتی که بخواهد در ایران فعالیت کند اول باید در قوه قضاییه و بعد در وزارت صنعت، معدن و تجارت ثبت شود و سپس برای آغاز فعالیت به اتاق اصناف مراجعه کند.
فاضلی افزود: تاکنون هیچ گونه مجوزی از این نهادها صادر نشده و هیچ درخواستی نیز برای فعالیت این شرکت ها در اتاق اصناف مطرح نبوده.
ساماندهی دستفروش ها تا پایان سال
رئیس اتاق اصناف ایران گفت: حضور دستفروش ها و واحدهای صنفی بدون پروانه ضربه جبران ناپذیری به اقتصاد کشور وارد می کند که امیدواریم با همکاری دستگاه های مختلف تا پایان سال آنها را ساماندهی کنیم.
فاضلی افزود: تکلیف قرارداد با شهرداری ها در بحث بنگاه های بدون پروانه که در واحد صنفی مستقر است ، بر اساس برنامه پنجم توسعه درحال عملیاتی شدن است.
وی ادامه داد: برای ساماندهی دستفروش ها به عنوان یک معضل اجتماعی همه نهادهای ذیربط از جمله وزارت کار، شهرداری ها و وزارت کشور باید همکاری کنند.
رئیس اتاق اصناف ایران افزود: بر اساس یک آیین نامه یا یک تفاهم نامه می شود درخصوص این واحدهای صنفی که لطمات فراوانی در زمینه اقتصاد می زند تصمیم گیری کرد.
فاضلی با اشاره به اینکه ضربات این واحدهای صنفی گاهی غیرقابل جبران است ،‌گفت : این واحدهای صنفی با ارائه کالاهای غیربهداشتی به ویژه در لوازم آرایشی و بهداشتی صدمات ویران کننده ای به مصرف کنندگان می زند و ما تا پایان سال این بنگاه ها را ساماندهی خواهیم کرد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد